SANNI & Ravintolapäivä

Hola!

Tää viikko on ollut kyllä poikkeuksellisen keikkatäyteinen, koska tätä kirjoitellessa fiilistelen Sunrise Avenueta, joka vetää tänään Fairytales Best of Tourin ekan keikan Helsingin Jäähallilla!

IMG_20150515_221501-ANIMATION

Mun keikkarakkautta ei varmaan enää tarvii korostaa ja eilinen Sannin keikka Tavastialla oli kyllä taas niin huikeeta. Tän viikon oon elänyt tällases jatkuvassa euforisessa fiiliksessä vaihtaessa keikasta toiseen. En ollut aivan niin innoissani LELUsta silloin kun se julkaistiin, koska se oli mun mielestä liian tuotettu ja tungettu täyteen modauksia, mutta sanoituksista diggasin kuitenkin. Eilisen liveveto kuitenkin vakuutti mut ihan täysin. Soita Mua on ehdoton lemppari, Pojat tanssittaa ja Isin tyttö itkettää.

IMG_20150515_223211_Fotor

Mun iloksi Sanni veti myös Sotke Mua’lta kaikki suosituimmat biisit! Keikan jälkeen jatkettiin Suskin kanssa Le Bonkiin muutamille, mutta eilen DJ sattui olemaan aivan järjetön teknofani, eikä jaksettu kuunnella semmoista koko iltaa joten tällä kertaa ei oltu ihan pilkkuun asti.

IMG_20150515_214409-ANIMATION

Tänään aamukrapuloinnin jälkeen lähdin käymään Tatuassa suunnittelemaan mun seuraavaa tatskaa, joka tulee olemaan melko simppeli rannekoru vasempaan ranteeseen. Sen aika on ens torstaina ja oon tosi innoissani tästä! Mun piti tulla suoraan kotiin koomaamaan, mut pysähdyin Ruttikseen tsekkailemaan Ravintolapäivän tarjontaa! Törmäsinkin sit muutamaan tuttuun ja kierrettiin useammankin kojun tarjonnat läpi.

IMG_20150516_161044_Fotor

Söin elämäni parhaan hodarin, jota kaipaan vieläkin lisää. Vedettiin kans corndogeja, vähän turkkilaista, kotitehtyy lemonadea, ilmaista viskiä ja juustokakkua! Kaikkeen tähän meni n. 10 euroa ja mahan sai täyteen ihan kunnolla!

IMG_20150516_160250_Fotor

Hodari oli tehty briochen väliin ja siinä oli chorizoa, valkosipulimajoneesia, kurkkupikkelsiä ja karamellisoitua sipulia. Oh dear lord, niin hyvää.

IMG_20150516_173316_Fotor

Oon myös hulluna bändipaitoihin, joten tottakai eiliseltä keikalta tarttui mukaan ihana uus baseball-paita. Matkalla droppasin myös Uffin kautta ja nappasin muutaman 1e löydön mukaan, mutta ne ei ollut kertomisen arvoisia.

Nyt lähen tän viikon vikalle keikalle ja huomenna nautin vikasta vapaapäivästä about kuukauteen!

– Hanna

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s