Hanna vs. Elämä

Before you know it it’s 3 am and you’re 80 years old and you can’t remember what it was like to have 20 year old thoughts or a 10 year old heart. – unknown

Mä tiedostan tän ongelman, mutta mä en saa itseäni välittämään siitä, että mä tuhlaan elämäni vain nukkumalla, koska mä en yksinkertaisesti jaksa tehdä mitään muuta.”

Näin mä kirjoitin kolme kuukautta sitten. Tällaisia päiviä on välillä vieläkin mutta ehdottomasti harvemmin. Mun elämä on muuttunut kolmen kuukauden aikana aika paljon. Mä irtisanouduin mun turvallisesta ja turruttavasta päivätyöstä Raxissa. Ehdin olla päivän virallisesti työttömänä kunnes mulle tarjottiin duunia Irokeesilta, eli markkinointi- ja promootiofirmalta. Toisin sanoen nyt teen duunia muutaman kerran kuukaudessa ja elelen iloisesti opiskelijabudjetilla.

Keväällä olis suunnitelmana käydä heittämässä vielä vikat kurssit läpi ja vielä muutamissa kirjotuksissa, tehdä vähän duunia ja alkaa viemään asioita päätökseen Suomessa. Nimittäin, loppukesästä tai alkusyksystä suuntana on maailma. Oon lähdössä au pairiksi jonnekin päin maailmaa. Maalla ei mun mielestä loppuen lopuksi ole väliä, kunhan siellä on turvallista ja perhe sekä lapset on cooleja.

Tän mun ”irtioton” aikana joo, käyn koulua mutta ajattelin myös ottaa kaiken ilon irti vikoista Suomi-kuukausista. Jos oon aivan täysin rehellinen, en tiedä tuunko palaamaan takaisin Suomeen. Voi olla että mä rakastun ulkomailla ihmiseen tai maahan niin palavasti, että mun on vaan pakko jäädä. Tai sit vietän seuraavat 10 vuotta au pairina, kunnes en enää kykene luopumaan lapsista ja on pakko saada omia. Or not.

Mul on ehkä noin 6 kuukautta aikaa tehdä kaikki must Suomi-jutut koska mä en oo koskaan esim. lasketellut tai nähnyt revontulia. Oon mietiskellyt et voisin tästä saada tekosyyn alkaa vloggaamaan semmosel Hanna maailmalla-meiningillä. Ehkä, we will see.

Jos en ookaan niin motivoitunut et alkaisin vlogaamaan, niin päivittelen tänne varmaan turhautumisia perheen löytämisestä jne tulevan au pairin ongelmista. (kuka olis voinu arvata et perheeseen voi kiintyä muutaman viestin ja kahen skype-puhelun jälkeen?? arvaatkaa mitä, ei tunnu kivalta kun se perhe hylkää sut ja lähettää samalla söpön kuvan niistä lapsista lohduttaakseen sua.)

Siinä kaikki tällä erää, take it easy!

/ Hanna

ps. jos on aikaa vain yhdelle, kuuntele Troye Sivanin Youth.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s